RSS

Book update

14 Mar

Редактора ми прати и последната част от пъзела.
Може би от дългото чакане или не знам и аз… но сякаш не устих тръпката.
Истината е, че искам да се подготвя максимално за агентката и ще изчакам да свърши тази седмица и чак уикенда ще погледна всичко и ще направя последната крачка водеща към началото.
Да… началото.
Зная, че тепърва започва моята борба в това да успея с книгата.
Пътя няма да е лесен, но аз ще успея!
Загубих всичко което ценях в живота си… или поне почти всичко…
Но чувството е такова… и единствено книгата ми остана.
До края на тази година…. книгата ми ще бъде готова за издаване! ОБЕЩАВАМ СИ!
Ще стана богат!
Забравих да спомена и че пуснах 100лв. за реклама във Фейса и наистина помагат.

И сънят на Бети ще се сбъдне… моите мрачни мечти… ще станат реалност.
Аз ще съм богат и ще стоя на прозорец с бели пердета в лунна нощ.
Ще гледам през прозореца морето или звездите и ще си мисля как е отлетяло щастието от живота ми… и сега имам само possessions.
Ще се бъда превърнал в един от най-големите ми страхова… – Дявола.
И въпреки, че той е плод на моето въображение… той ще е най-истинското нещо което ще съм имал…, най-близкото нещо до щастие.
Той ще е най-близката личност която ще познавам и която ще ме познава.
Като се замисля… малко е тъжна тази съдба…
Тъжна е защото аз съм човек с потенциал…, аз съм човек с интелект.
И като такъв… знам, че мога да бъда нещо повече…. мога да бъда щастлив.
Уви… за жалост не избираме сами съдбата си.
Ако обаче по някаква причина успея да постигна безмъртие… аз имам жените които винаги съм желал….
Как?
Само Дяволът в мен знае 😉 >:)

 
Leave a comment

Posted by on March 14, 2018 in Дневник

 

Leave a comment