RSS

No new hope :D

12 Mar

Относно момичето, което си харесах…
Ами явно и там няма да ме огрее…
Истината е, че съм прокълнат.
И не, не прокълнат в духовният смисъл…, а прокълнат да бъда човекът, който съм.
Всеки избор, всяко решение, всяка мисъл в главата ми… са в следствие на това, което съм и в което съм се превърнал с годините.
Разбирам, че това, което правим определя кои сме.
И играейки игри и избягвайки от реалността с тях, аз съм загубил връзката към реалният свят и кое е нормално и кое не.
Приемам съдбата си – да съм сам.
Приемам я и съм готов да живея дори цяла вечност сам.

Понякога обичам да вярвам, че там някъде има човек за мен, защото ми повдига духът и настроението, но истината е, че никога не е имало….

Ще страдам цял живот в мракът на собствената си ексцентричност.
BRING IT ON ! BITCHES !
BRING IT OOOOOOOOOOOOOOOOOOONNNN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Leave a comment