RSS

Update 26-и Март

25 Mar

Интересно е че има хора които посещават блога ми О_о
Поне ако са редовни… да спомена, че наскоро бях на турнир на живо по покер в един 5 звезден хотел. Беше много яко… нищо, че късмета ми беше адски лош.
Пратил съм на агентката си всичко нужно…, но това май и предния път го казах. Разликата от преди е, че сега остават 3 седмици за отговор 😀
Ако не ми отговори…. пише на сайта им да й пратя отново или да пратя на друг техен агент. Ще видим какво ще стане… но ако не стане с тази агенция… ще започна да пускам наред докато някой се отзове.
Крипто валутите пък са надолу, но все още съм на + и имам около 8000лв. или
10 000лв. ако броим и валутата на моята клиника. Като цяло не бих продавал, защото има възможност да стана милионер от тях.
Но като се върна в Плевен ще си имам колаааа  ^ ^ много се кефя.
Искам да карам и да съм безгрижен и да съм спокоен. Може и да съм сам…, но поне знам кой съм и какво искам. Малко са хората които държат на мен и аз на тях…, но поне като се разберем… се отзовават. Зависи за какво става на вп. де…
Сега на 6-и Април се прибирам и 1 седмица ще си стоя в Плевен :)) Жалко е, че няма да си закарам колелото и да е хубаво времето да покарам… но карай.
Иначе скоро и ново колело ще си взема със камера Го Про.
Абеее много неща ще си оправя, но единственото от което наистина имам нужда е приятека!
Ако имам приятелка… нищо друго няма да е от значение…. дори това дали съм милионер или не…. Аз пак може да се опитам да стана, но поне няма да ми е толкова кофти ако не успея… както би било сега ако не стане.
Варна е хубав град през лятото, но е “все тая” през зимата. Не я харесвам като цяло.
Плевен също, но си ми е роден град и е друго….
Надявам се София да ми допадне.
Мисля да си вземам самоучител по японски :))) Също така научих и една фраза, но nvm.
Обичам да мечтая….
Обичам да обичам.
– Гледайки очите си в огледало… той попита – Ти ли си Дявола?
И дочу глас идващ от огледалото – Ти ли си Дявола? – А същите очи като неговите се взираха в душата му. Сърцето истиваше като празна стая, а тишината зловещо пищеше в ушите му.

 
Leave a comment

Posted by on March 25, 2018 in Дневник

 

Leave a comment